Welkom bij The Right Hand

Proficiat! Aangezien je deze pagina hebt bereikt, heb je een eerste stap hebt gezet naar een meer productieve en gestructureerde onderneming.

Mijn naam is Carmen, een ervaren assistant met een grote passie voor organiseren en structuur brengen in de dagelijkse chaos. Ik licht je dan ook graag kort mijn achtergrond en carrièrepad tot op heden toe om je meer inzicht te brengen in mijn kennis.

In 2012 studeerde ik af in de richting Rechtspraktijk. De eerstvolgende maanden bracht ik dan ook door in de juridische sector.

In de jaren nadien was ik aan de slag op een retentie afdeling van een telecom bedrijf waarbij communicatie, opvolging en klantencontact centraal stonden.

Verder heb ik 7 jaar ervaring in de uitzendsector waar ik startte als consultant en doorgroeide tot office manager. Alle nodige ervaring van het screenen van kandidaten, uitschrijven van vacatureteksten, matching, onderhandeling en kennis van sociale wetgeving heb ik hieraan te danken.

Daarnaast mocht ik een jaartje fungeren als HR Business Partner waardoor ik mijn generalistische HR kennis verder kon uitbreiden alsook bracht mijn ervaring als zelfstandig uitbater van een horecazaak me alles bij wat te maken heeft met administratie, financiële gegevens, aanwezigheid op social media, planning en het organiseren van evenementen.

 

Wanneer ik niet aan het werk ben is de kans groot dat je me vindt in de gym, genietend van een gezellige avond met vrienden of gewoon lekker thuis met een leuk boek.

 

Met mijn uitgebreide ervaring en persoonlijke aanpak help ik graag ondernemers en bedrijven om hun werkdag efficiënter en overzichtelijker te maken.

Wat me vooral typeert is mijn toewijding aan loyaliteit en vertrouwen. Ik word omschreven als iemand die altijd voor mijn klanten en partners klaarstaat en met hen meedenkt om het beste resultaat te bereiken.

 

Ben je op zoek naar iemand die je kan ondersteunen bij het organiseren van je agenda, opvolgen van klanten of andere taken? Dan sta ik klaar om het verschil te maken!